Jpcanada留学センター

【広告】

注意事項:当サイトのコンテンツをご利用いただく全ての方は、利用規約に同意したものとみなします。 このサイトの掲示板は情報交換やコミュニケーションが目的で設置されています。投稿内容の信憑性については、 各個人の責任においてご判断下さい。全ての投稿において、投稿者には法的な責任があることをご認識ください。
また、掲示板上で誹謗・中傷を受けた場合は、速やかにサイト管理者までご連絡をお願いいたします。

売ります買います@バンクーバー

バンクーバーの売買、帰国セール、あげます、探しています等はこちらで。

当掲示板の使用から生じる損失、損害等に対して、Jpcanada.comでは一切の責任を負いません。
航空券個人売買、トラブルが懸念される売買、売買意志の感じられない方の投稿、
トピック作成後6ヶ月以上経過した投稿は削除する場合があります。
【重要】医薬品及び携帯電話の売買は、カナダ在住者のみご利用頂けます。


 古い5件を表示 新しい5件を表示 
No.17574

削除依頼

by 無回答 
from 無回答
 2024-10-29 16:12:18 CA

賃貸のNo192720を削除していただきたいです。削除メールを紛失してしまい、さくじょできなくなってしまいました。お手数をおかけいたしますがよろしくお願いいたしますz

Res.1

by Jpcanada.com★
from 日本 2024-10-30 14:17:16 CA

削除いたしました。



No.5609

モントリオールでの仕事を探しています

by みゆ 
from モントリオール
 2024-10-22 17:55:41 CA

モントリオールで仕事を探しています!ワーホリビザで6ヶ月以上あります。

Res.1

by 無回答  Email 
from モントリオール 2024-10-30 13:58:31 CA

Hello,

I've just posted a job description. Please check and let me know if you're interested. We're looking for Japanese. We can offer visa support as well if you need it.

Thank you,



No.5612

カルガリーのCenter Stにあるラーメン店でスタッフを募集しています!

by Mr.Chick  Email 
from Calgary
 2024-10-30 13:57:37 CA

未経験者歓迎!お料理好きな方大歓迎です♪

Chicking.YYC RAMEN SHOPでは、明るく元気なチームプレイヤーを募集しています!
一緒に楽しくお店を盛り上げていきませんか?
週2〜4日勤務可能な方、特に木曜から日曜の12:00〜15:00 / 17:00〜Close(20:30頃)働ける方を募集中です!
キッチンでもサーバーでも、どちらの役割も楽しみながらチャレンジしたい方を歓迎します。

こんな方をお待ちしています:
* 忙しい時でも冷静に対応できる柔軟な方
* 英語でお客様とコミュニケーションが取れる方(ワーホリ経験者は特に歓迎!)
* 人を喜ばせることが好きで、サービス精神にあふれた方
* 明るく前向きな方
* ソーシャルメディアマーケティングに興味がある方、経験者は大歓迎!

待遇について:
時給は$15スタート!キッチンとサーバーの両方で一人前になり、半年以上・480時間以上の勤務が完了した方には、$300のボーナスも支給します!
トレーニングが終われば、チップも公平に分配されます。役割や勤務時間、繁忙期の対応などを考慮して、チップの分配をしています。

応募方法:
当店の詳細は下記リンクからご確認ください。
勤務地までの通勤が可能か確認の上、履歴書をchicking.yyc@gmail.comまでお送りください。
Google検索リンク
公式ウェブサイト
履歴書を確認させていただき、選考を通過した方には1週間以内に面接の日程をご案内いたします。すべての応募者に返信できない場合もございますので、ご了承ください。

スタッフ一同、皆様のご応募を心よりお待ちしております♪

Mr. Chick

No.5611

金融機関の営業アシスタント及びデータ入力業務

by 無回答  Email 
from モントリオール
 2024-10-30 13:37:15 CA

Position: Investment Operation Assistant
City: Montreal

Investment operation assistant position at an investment management firm in old Montreal.

Job Description:
Reporting directly to partners, the successful candidate will be involved in the rollout and ongoing support of our securities holdings books and records and investor services systems;

Securities reconciliation duties
• Assisting in securities reconciliation
• Assisting process analysis and re-engineering, system configuration and testing;
• Responsible for ongoing data management;
• Participating in the team responsible for supporting portfolio accounting, operations and reporting functions in Montreal in order to provide services to our local and global clients;
• Ensuring that portfolio securities holdings and investor data is maintained in relevant systems in a timely and accurate manner;
• Design and implementation of automated processes for portfolio and reporting;
• Assisting in client on-boarding process for new clients;
• Assisting in gathering client requirements and reporting;
• Demonstrating keen awareness of industry and technology; and
• Working with systems vendors and other third parties to resolve issues and developing bespoke client solutions and participate in defining project specifications and roll-out of re-engineered processes.
• Assisting in filling out questionnaires from institutional investors using an internal FAQ document.

Backup trader duties
• Send trade details to custodians.
• Send trade and commission reports to the portfolio management team.
• Send trade files to clients, deal with settlement issues, process FX in accounts.
• Review cash balances vs custodian and update where necessary.
• FX verification
• Run end of day batch file so trades will be updated in PMA.
• Process management fees and initiate wire transfers between custodian accounts to firm bank accounts.
• Onboarding new client accounts: Update portfolio information, update user defined fields, create value categories, add securities to new portfolio when transition manager involved, add withholding tax percentage by country, add securities to new portfolios as transfer in kind.
• Onboarding new broker-dealers: Settlement instructions to be added to system setup.

Business development assisting duties (ad-hoc)
• Ensuring that portfolio securities holdings and investor data is maintained in relevant systems in a timely and accurate manner.
• Assisting to update the marketing presentations.
• Assisting in filling out questionnaires from institutional investors using an internal FAQ document.

Key Skills & Experience:
• Work ethics and attention to detail
• Undergraduate degree in math, engineering, science, or other relevant field
• 3+ years of experience
• A technical background with strong Microsoft Excel skills and coding skills or experience with other programing languages will be an asset but not required.
• Possess strong research and data analysis skills
• Strong mathematical skills required
• Strong ability to communicate, verbally and written skills for reports
• Eager to learn, and be challenged on your ideas and thesis
• Ability to adapt to a dynamic environment; ability to multi-task and take on new responsibilities.
• Fund administration, trading experience or investment management back office preferred but not required.

Salary and Benefits
Salary will reflect qualifications and experience in investment management back office
Office located in Old Montreal.

Job Types: Full-time, Temporary, Internship, Contract

Additional pay:
• Bonus pay
Benefits:
• Paid time off
Schedule:
• Monday to Friday, 8:00 – 18:00
Work remotely:
• No

 古い5件を表示 新しい5件を表示 
コンテンツフィルタ:ON

安全にサイトを閲覧していただくため、コンテンツフィルタをONに設定してあります。
全てのコンテンツを閲覧したい場合は、フィルタをOFFにしてください。

»コンテンツフィルタとは?