Jpcanada留学センター

注意事項:当サイトのコンテンツをご利用いただく全ての方は、利用規約に同意したものとみなします。 このサイトの掲示板は情報交換やコミュニケーションが目的で設置されています。投稿内容の信憑性については、 各個人の責任においてご判断下さい。全ての投稿において、投稿者には法的な責任があることをご認識ください。
また、掲示板上で誹謗・中傷を受けた場合は、速やかにサイト管理者までご連絡をお願いいたします。

こいばな(恋話)

他人にだから話せることもある。もしかしたらあの人も見てくれるかもしれない・・・。
恋にまつわるあなたの胸の内を、そっとここでうちあけてみませんか?

プライバシーを考慮し、記入いただくお名前に関しては、全て匿名かイニシャルでお願いします。

古い5件を表示 新しい5件を表示 
No.7230

カジュアルな関係

by 無回答  Email 
from 無回答
 2024-03-24 20:55:09 CA

バンクーバーの30代男性です。

タイトルうの通りです。
カジュアルな関係を築ける女性を探しています。
お互いにいい距離を保てたらと思っています。

まずは、連絡いただけたら幸いです

No.7228

私には出来ない

by 無回答 
from 無回答
 2024-03-24 16:00:01 CA

I want you to leave "marks" on me. "Marks" from loving me too hard, from kissing me too hard, and holding me too hard…..

I want you to leave your handprint on me. I want your loving words to hit me hard. I want to feel your love on my skin….

I have to touch you with my hands. I have to taste you with my tongue. I can't love and just do nothing...

私に『跡』を残して。私を愛し過ぎ、激しく口づけし過ぎ、強く抱きしめ過ぎた事による、貴方の『跡』…

貴方の手形を、私に残して欲しい。貴方の愛の言葉を、私にぶつけて欲しい。貴方の愛を、私の肌で感じたい…

私の手で、貴方に触れさせて。私の舌で、貴方を味わせて。愛するだけで、何もせずにいるなんて、私には出来ない…

https://www.youtube.com/watch?v=kaTGW65nN4M

No.7227

手放さないで

by 無回答 
from 無回答
 2024-03-24 15:37:42 CA

The simple and most complex answer is “love.” Relationships are harder now. “Now” because conversations became texting, argument became phone calls, feelings became subliminal messages, sex became easy, the word “love” is used out of context, insecurities became a way of thinking, getting jealous became a habit, trust is hard to come by, being hurt became natural and leaving became the only option. Sad but true. So if you have something that’s worth it, don’t take it for granted. Fight for it and don’t let go…..

単純、かつ最も複雑な答えは『愛』。 人間関係は今難しくなっている。 『今』、何故なら会話がテキストになり、論争が電話になり、感情が潜在意識のメッセージになり、セックスが簡単になり、『愛』という言葉が文脈を無視して使用され、不安が普通の考え方になり、嫉妬することが習慣になり、信頼するのが難しくなり、 傷つくことが自然となり、別れる事が唯一の選択肢になったから。 悲しいけど、これが本当。だから、価値ある物を持っているなら、それを当然の事だと思わないで。 その為に戦って。そして、それを手放さないで…

https://www.youtube.com/watch?v=9lmV7qRSXcs

No.7226

ただ、息をして

by 無回答 
from 無回答
 2024-03-24 15:18:33 CA

Just breathe. You are strong enough to handle your challenges, wise enough to find a solution to your problem and capable enough to do whatever needs to be done…. Just breathe….

Life is amazing, and then it’s awful. And then it’s amazing again, and in between the amazing and awful, it’s ordinary and mundane and routine. Breathe in the amazing, hold on through the awful, and relax and exhale during the ordinary. That’s just living heartbreaking, soul-healing, amazing, awful, ordinary life. And it’s breathtakingly beautiful…..

Take a deep breath. Inhale peace. Exhale happiness…..

ただ、息をして。 貴方は、チャレンジを対処するのに十分強い人、問題の解決を発見するのに十分賢い人、そしてやらなければならない事は何でも実行する十分能力がある人。 ただ、息をして…

人生は素晴らしい、でも恐ろしい。 驚くべき事もまたあり、驚くべき事と酷い事の中間にあるのは、平凡と普通と日常的な事。 呼吸をする様に、素晴らしい時には息を吸い、酷い時はひたすら耐え、日常の中でのリラックスの時には息を吐く。 それは、悲痛を通り、魂が癒され、驚くべき、そして酷い、また平凡な人生を生きる事。 だから、人生は息を呑むほど美しい……

大きく深呼吸して。 平和の息を吸い込んで。 幸せの息を吐き出して……

https://www.youtube.com/watch?v=PrtGQFxFfms

古い5件を表示 新しい5件を表示 
コンテンツフィルタ:ON

安全にサイトを閲覧していただくため、コンテンツフィルタをONに設定してあります。
全てのコンテンツを閲覧したい場合は、フィルタをOFFにしてください。

»コンテンツフィルタとは?