Jpcanada留学センター

注意事項:当サイトのコンテンツをご利用いただく全ての方は、利用規約に同意したものとみなします。 このサイトの掲示板は情報交換やコミュニケーションが目的で設置されています。投稿内容の信憑性については、 各個人の責任においてご判断下さい。全ての投稿において、投稿者には法的な責任があることをご認識ください。
また、掲示板上で誹謗・中傷を受けた場合は、速やかにサイト管理者までご連絡をお願いいたします。

こいばな(恋話)

他人にだから話せることもある。もしかしたらあの人も見てくれるかもしれない・・・。
恋にまつわるあなたの胸の内を、そっとここでうちあけてみませんか?

プライバシーを考慮し、記入いただくお名前に関しては、全て匿名かイニシャルでお願いします。

古い5件を表示 新しい5件を表示 
No.7275

本物の愛

by 無回答 
from 無回答
 2024-03-31 20:17:38 CA

Read it, and let it sink in…

Every relationship will get “boring” after you’ve been together for years. Love isn’t a feeling. It’s a commitment to love every day physically and emotionally. It’s difficult. It’s not always laughs, smiles and fun. People tend to quit when it stops being fun, and they go look for someone else because “the spark is gone.” No. That’s not how it works. You want somebody to never give up on you, and love you unconditionally, then do the same. Be the change. This isn’t Hollywood. This isn’t the movies. That shit isn’t real. Love someone when you don’t want to, when they aren’t the easiest to deal with, when they are hard to love. That’s the realist shit there is….

読んで、深く呑み込んで。

どんな関係も何年も一緒にいると「飽き」が来る。愛は感情なんかじゃない。愛とは、毎日を肉体的にも感情的にも愛するという決意。愛は難しい。いつも笑って、笑顔で、楽しいとは限らない。人は楽しくなくなると辞めてしまい、「ときめきが無くなった」という理由で別の人を探してしまう傾向がある。違う。そうじゃない。誰かに絶対自分のことを諦めず、無条件に愛してもらいたいなら、同じことをしなきゃ。変化になろう。ここはハリウッドじゃない。これは映画でもない。そんなたわごとは本物じゃない。自分が望んでいない時、扱いにくい時、愛しずらい時にこそ、愛する。これこそが、現実主義者のたわごと。

https://www.youtube.com/watch?v=qPyrfVdndP8

No.7274

前進

by 無回答 
from 無回答
 2024-03-31 19:59:14 CA

Let me be clear, my love is unconditional, but your presence in my life is not. The moment that you prove that your value of me does not measure up to my sense of self-worth, I’ll have no problem unconditionally loving the memory of you and moving on….

はっきりさせておくけど、私の愛は無条件。でも私の人生における貴方の存在はそうじゃない。貴方の私に対する貴方の価値が、私の自尊心の基準に達していない事を証明した瞬間、私は問題なく、貴方との思い出を無条件に愛し、貴方を捨て、前進するわ。

https://www.youtube.com/watch?v=exlGc8eFXI0

No.7273

君とおまえ

by 無回答 
from 無回答
 2024-03-31 19:49:16 CA

I learned that who doesn’t look for you doesn’t miss you and who doesn’t miss you doesn’t care for you… that destiny determines who enters your life but you decide who stays…. that the truth hurts only once and a lie every time you remember it. There are three things in life that leave and never never return: Words, time and opportunities…. therefore, value whoever values you and don’t treat as a priority whoever treats you as an option….

What do you say to the woman you’ve broken down emotionally, destroyed her ability to trust, force fed her lies and neglected the heart in which she gave unto you? Nothing. You say nothing. An apology won’t put out the fire you set. You simply move out of the way to stop blocking the view of someone better. You stop distracting her from her soulmate. That’s what you do….

わかった事がある。追い掛けて来ない人は、会いたがらない人だし。寂しがらない人は、気にかけていない人。誰が君の人生に入って来るかを決めるのは、運命だけど、誰が人生に残るかを決めるのは、君。真実は、一度だけ人を傷つかせるが、嘘は、思い出すたびに人を傷つかせる。人生には、2度と去って戻らない3 つの物がある。言葉、時間、そして機会。だから、君を重要としてくれる人を大切にし、君を選択として取り扱う人を、もう優先しないで。

何て言う?おまえが精神的に崩壊し、信頼する能力を破壊して、嘘を強要し、あの子が捧げた心を無視した、そのあの子に?何も無い。おまえは何も言わない。謝罪しただけでは、おまえが起こした炎は消え去らない。より良い男の視界を妨げない様、邪魔にならない場所に、おまえが移動するだけ。あの子と運命の男との邪魔は辞めろ。それがおまえのする事。

https://www.youtube.com/watch?v=49kHMjRuChU

No.7255

年上の女性

by 無回答  Email 
from 無回答
 2024-03-28 23:33:20 CA

年上の女性の方が好きなので会いたいです!
よかったら連絡ください!

Res.1

by 無回答
from 無回答 2024-03-28 23:57:16 CA

あなたはいったい何歳なんですか?

Res.2

by トピ主  Email 
from 無回答 2024-03-30 17:49:04 CA

僕は20代後半男です!
連絡お待ちしてます!

Res.3

by 無回答
from バンクーバー 2024-03-31 17:24:56 CA

年上ってどれくらい年上がいいの?
あなたのお母さんみたくなっちゃうよ。

古い5件を表示 新しい5件を表示 
コンテンツフィルタ:ON

安全にサイトを閲覧していただくため、コンテンツフィルタをONに設定してあります。
全てのコンテンツを閲覧したい場合は、フィルタをOFFにしてください。

»コンテンツフィルタとは?