jpcanada.comについて / 広告募集中 / jpcanada.com トップ

注意事項:当サイトのコンテンツをご利用いただく全ての方は、利用規約に同意したものとみなします。
このサイトの掲示板は情報交換やコミュニケーションが目的で設置されています。投稿内容の信憑性については、
各個人の責任においてご判断下さい。全ての投稿において、投稿者には法的な責任があることをご認識ください。
また、掲示板上で誹謗・中傷を受けた場合は、速やかにサイト管理者までご連絡をお願いいたします。→連絡先
レディスルーム
女性だけで話し合いたい。女性だけで盛り上がりたい…。
ここは「女性専用」ルームです。殿方のご利用はどうかご遠慮ください。
新規投稿される方は、こちらへ(アイコンの説明もあります)
No.933
I’d like to make Japanese women who live in Vancourver.
by Lisa from バンクーバー 2002/09/05 14:56:58

Hi there! I’m Lisa. I’m originally from Japan and currently live in Vancorver.I used to live here for 8 months. I just came back here as a Workng Holiday.I’m gonna stay here for 1 year and half.I’m looking for Japanese women bet 25 to 30 years old. I have some Canadian friends, so if you speak English, it’s gonna be great.Let’s hang out together! If you are intersted in, send me an email in English.Talk to you later.
stacy_bc@hotmail.com

Res.1 by ami from バンクーバー 2002/09/05 17:38:45

I don’t understand what the subject means, but anyway, are you Lisa made another topic called ’looking for female friends who are over 25 years old’ in Japanese the other day? I wrote to you once before but never got a reply! Well sorry if you’re not that Lisa. I just wondered, you know.  
Res.2 by Aiko from バンクーバー 2002/09/07 11:13:19

Hi! I had stay here for 9 months in Burnaby. I’m taking the hotel management course now. I also looking for someone like you! I have Canadian friends too. Let do something when you have spare time! I’ll send you an e-mail! Bye for now! Aiko  
Res.3 by YUKI from バンクーバー 2002/09/07 11:18:44

Hello.I am Yuki from Yokohama and live in Vanourver for 1 year.I will stay here until next March. I work at flower shop in downtown. I used to go to school and studied for flower arrangement. I an free on weekend so have a coffee together!!! See you later!  
Res.4 by Lisa from バンクーバー 2002/09/07 11:25:34

Thank you for e-mailing me. I’ve already send you back e-mail. Hopefully, You are going to check your e-mail soon. Anyway, nice to see you,guys! Thank you ! I’m looking forward to seeing you next week. Should be fun! Talk to you later. Lisa  
Res.5 by 無回答 from バンクーバー 2002/09/08 15:44:46

どうしていつもいつも、いろんなところにトピを出してるんでしょうかねぇ?このトピ主さん。
結構前にも何度もトピ出してましたよね?それからカナダに再び戻ってきたので探してます、というトピも何度も見たし。そしてコレも。
カナディアンの友達もいるようなので、友達がいないってワケでもなさそうだし。これだけ何度もトピ出してれば、日本人の友達だっていそうなもんなのに。
どうして何度も何度もトピを出すのでしょう?とても不思議です。かなり怪しいと思うのは私だけですか?  
Res.6 by 無回答 from バンクーバー 2002/09/08 18:26:25

私も怪しいと思います。私の友達もメールしたのに返事なかったって言ってたし。あとレス1さんの質問も無視してるしー。失礼じゃない?  
Res.7 by 無回答 from バンクーバー 2002/09/09 01:52:29

日本人同士で学校でならまだしも、不自然、コワイ〜  
Res.8 by いやいや from バンクーバー 2002/09/09 12:52:01

日本語でいいじゃん。日本人同士で話しても、あんまり進歩しないと思うよ。日本の言い回しになるよ。  
Res.9 by そうそう from バンクーバー 2002/09/09 13:00:39

前に出してたトピでは普通に日本語で友達募集してたよね?メルアドも一緒だし。何故今さら英語で、なのかな。下で「メール送りました」って言ってる皆さん、トピ主さんから返事来ましたかぁ?  
Res.10 by やな奴 from バンクーバー 2002/09/09 13:56:04

How would you like to make Japanese women who live in Vancouver, Lisa?

Your question is grammartically correct. However, the sentence does not make any sense at all. It’s impossible.  
Res.11 by Woman made in Vancou'R'ver from East Asia! 2002/09/11 13:14:38

いや〜っ、久々にわらかしてもらったわ!このタイトル!!
Res10さん、まったくその通り!気持ちいい位その通り!!
そりゃ不可能だわな!

もしかしてトピ主は日本人のお相手と、将来womenになってからバンクーバーに住む事が決まっている女の子の子供たちがほしいとか!?
だったら悪かったよ、腹抱えて涙流して笑った事!!!

トピ主よ、ジョークだよな?
お願いだからそう言ってくれ!でないと笑い死にしてしまう、、、
トピにマジレスしてる人間がいるのもかなりわらえたさ〜!
いや〜生きてればこんなにおもろい事にも遭遇できんだなぁ〜
生きてるってすばらしい!!

トピ主よ、英語人になりたかったんだよな?
そうなんだよな?
だったらさ、’send me an e-mail’なんて日本人が使いがちなまどろっこしい表現しないでさ、’email me’って書けばいいじゃん?

ふ〜ん、、、’hang out together’ねぇ、、、ありがちだねぇ、、、
あーーーーっ おもろぉ〜  
Res.12 by Jpcanada.com from バンクーバー 2002/09/11 23:00:10

管理人です。

管理人宛にいくつかのコメントに対する削除要請がありましたが、管理人判断として、こちらのトピックの書き込みを停止する処置をとらせていただきます。

本件に関するご意見・お問い合わせは、
トップページ下のご意見掲示板もしくは
info@jpcanada.com宛にお願い致します。

当サイトはコミュニケーションが目的で設置されております。
利用者の皆様には、最低限度の節度を持って利用して
いただければ、ありがたく存じます。

レディスルームトップ 新規投稿 jpcanada.com トップ
Supported by Spencer Network