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No.8496
Telusからe-mail, $10 creditしてくれる
by 無回答 from 無回答 2011/08/04 23:51:16

8月にはいって数日前のこと、やけにインターネットが遅かった
挙句の果てにはつながらなかった
そのお詫びをかねたメイルが今日来て、$10 creditしてくれる書いてあった。
皆さんのとこにも届いているはずです。

Res.1 by 無回答 from 無回答 2011/08/08 10:44:54

自分の所には来ていません。
どのプランですか?
Res.2 by 無回答 from バンクーバー 2011/08/08 10:52:04

8月になってインターネットが遅かった日はないです。メールも着てません。
Res.3 by 無回答 from 無回答 2011/08/08 12:05:47

うちには来てますよ。8/1月曜の朝におかしくなり始め、翌日2日の午後まで直りませんでした。TELUSに問題ある時はどこかWEBにそれを載せてくれればいいのに、電話してTELUS側の問題なのか、自分のPCが問題なのか、オペレーターにつながるまで30分待ちでした。昔はTELUSのWEBにネットワーク障害のお知らせページあったのに。今は見当たりません。

ちょっと長いけどTELUSからの文面です。
On August 1st and 2nd, you may have experienced an interruption with your High Speed Internet Services. We also understand that you may have had long wait times while calling us about the issue.

On behalf of TELUS, I'd like to express our regret for any inconvenience this situation may have caused. The outage was a result of a network issue that our technical teams identified and corrected. We take these issues very seriously and have taken steps to ensure that this doesn't happen again.

To help make it up to you, we will be providing you with a $10 goodwill credit to compensate for the time that we were unable to serve you. While this doesn't necessarily offset the disruption in service, it helps to underscore how seriously we take this matter and thank you for your patience and understanding.

At TELUS, we continually strive to provide outstanding High Speed Internet quality and an exceptional client experience. Thank you for your continued business.

Sincerely,
Res.4 by 無回答 from バンクーバー 2011/08/08 12:16:57

↑住んでいる地区によって違うのではありませんか?メールを受け取った方お住まいはどこですか?私はバンクーバーウエストサイド。メールは受け取ってません。8月1日にネットがおかしくなった記憶もないです。
Res.5 by 無回答 from 無回答 2011/08/08 12:17:00

遅くなった人だけにメイルを送ったのですね。
電話したら直ぐにレコードされたメッセイジがでてきて、
現状を了解したが、詳しいことは一切言って無かったです。
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