弊社は日本建築設計、飲食経営、オンラインストア等、様々なことに挑戦し続けている多角経営の会社です。
今回は、本社バーナビー勤務でオフィススタッフを募集します。
他のスタッフと協力して、事務作業、カスタマーサービスを担当して頂き、売上アップに取り組んで頂ける方を募集しております。
【条件】
・オフィス勤務経験 3年以上
・英語はビジネスレベル。日本ども堪能な方 (社内は日本語環境です)
・英語 ⇔ 日本語の翻訳が出来る方
・多言語スキルがある方優遇
・Word, Excel, Photoshop, Illustrator 等が使える方
・Webの知識、SEOの知識がある方尚可
・責任を持って仕事に取り組める方
・マルチタスクが得意な方
・チームプレーヤーで、相手の立場に立って物事を考えられる方
【時間】フルタイム・パートタイムどちらも可(10〜40時間/週)
【勤務地】バーナビー (North Fraser Way)
【給与】時給:$12〜$25(経験により相談)
Resumeをメールにてお送りください。(日本語・英語どちらでも可)
nwearch@gmail.com
---------------------------
New World Enterprises Inc, based out of Burnaby, Canada, and Tokyo, Japan, has been doing business for 30 years in the fields of Japanese style architects, Japanese restaurants, and e-commerce.
We are seeking a part-time/Full-time office staff who is fluent in both English and Japanese.
【Requirements and Preferred skills】
・At least 3 years of work experience in office
・English: Business Level -Excellent written and verbal communication skills
・Japanese: Intermediate Level - as we are all Japanese speakers
・Technical translation skills from Japanese to English and vice versa
・Other language skill is an asset
・Computer skills in Word, Excel, Photoshop, Illustrator and other social media platforms
・Ability to work well in a team environment
・Able to manage multi-tasks
【Office Location】
・South Burnaby office (North Fraser Way)
【Wage】
・$12〜$25/h
Please send your resume to:
nwearch@gmail.com
No Phone calls, please.
We will contact only those applicants who will be invited to interview