jpcanada.comについて / 広告募集中 / jpcanada.com トップ

注意事項:当サイトのコンテンツをご利用いただく全ての方は、利用規約に同意したものとみなします。
このサイトの掲示板は情報交換やコミュニケーションが目的で設置されています。投稿内容の信憑性については、
各個人の責任においてご判断下さい。全ての投稿において、投稿者には法的な責任があることをご認識ください。
また、掲示板上で誹謗・中傷を受けた場合は、速やかにサイト管理者までご連絡をお願いいたします。→連絡先
仕事・求人@バンクーバー
カナダワーキングホリデーの仕事探し。カナダ永住者・移民の仕事探し。ワーホリ求人など。
「仕事・求人」掲示板では、トピックの本題から外れた投稿は、予告なく削除する場合があります。
Employment Agency・ビザコンサルタントからの投稿は、削除、もしくは掲載費を請求させて頂く場合があります。

新規投稿される方は、こちらへ(アイコンの説明もあります)
No.50669
ペットケアオペレーション マネジャー Pet Care Operations Manager
by Dog Taxi Vancouver from バンクーバー 2013/12/24 15:11:08

Pet Care Operations Manager (Vancouver, British Columbia)
Business Operating Name: Dog Taxi Vancouver
Business Address: 2419 Columbia Street, Vancouver, BC, V5Y 3E7
Location of Work: 2419 Columbia Street, Vancouver, BC, V5Y 3E7
Contact Information: 604-720-0358 ext. 7 or info@dogtaxi.org
Job Title: Pet Care Operations Manager (NOC: 0651)
Vacancy: 1
Term of Job: Full-time, Permanent
Hours of Work: 30 hours weekly
Rate of Pay: $22.00 hourly
Specific Job Duties and Responsibilities:
• Accountable for dogs’ mental and physical health;
• Directs, supervises and manage staffs (canine operators and volunteers) by delegating dog care duties, such as kennel cleaning, training, walking, grooming, photography assistance and transportation;
• Responsible for keeping records of new dogs’ registration and services;
• Tracks and reports to management regularly on dog training progress, dog socialization, behaviour and health;
• Interviews dog owners and maintains a comprehensive set of records for all pets that includes vaccination history, health and potential behavioural difficulties;
• Responsible for assessing the level of training of each dog in order to make carefully informed decisions concerning their readiness for training and walking in public spaces outside the carefully controlled Dog Taxi environment;
• Undertakes hiring and training of new staff and volunteers;
• Facilitates communication between management, employees and volunteers;
• Assists with the implementation of Zoho customer-relations management software (CRM) and helps to incorporate this CRM system into the existing database;
• Maintains and updates the operations of the CRM system;
• Responds to inquiries or complaints from English-speaking or Japanese customers and resolves problems by offering solutions;
• Establishes policies and procedures to collect and organize data on all operational activities for business records;
• Assists management with the implementation, establishment and maintenance of policies and guidelines to ensure Dog Taxi’s high quality of customer and dog services is maintained;
• Provides and helps to direct social media content for advertising strategies.
Required Education:
• A high school graduation diploma is required
• A college diploma is an asset

Employment Requirements:
• Must have more than six months of managerial experience working with dogs and people;
• Knowledge and previous experience in using the CRM system and sales software;
• Proficiency in computing skills: knowledge and experience in using Apple computers, Microsoft Office Applications and social media;
• Must be familiar with the standard of clean kennels and pet stores;
• Proficiency in written and spoken English is required;
• Proficiency in written and spoken Japanese is required;
• Must have effective time management abilities;
• Must possess capacity to work both independently and as part of a team;
• Must possess strong interpersonal, communication (written and verbal) and customer relations skills;
• Must have strong organizational skills;
• Must have the ability to work in a fast faced environment and be multitasking;
• Being multilingual is an asset.

How to Apply
By email: info@dogtaxi.org


ペットケアオペレーション マネジャー (バンクーバー、BC)
会社名 : Dog Taxi Vancouver
所在地 : 2419 Columbia Street, Vancouver, BC, V5Y 3E7
勤務先 : 2419 Columbia Street, Vancouver, BC, V5Y 3E7
問い合わせ先 : (Tel) 604-720-0358  または(E-mail)  info@dogtaxi.org
職種 : ペットケアオペレーション マネージャー (NOC: 0651)
募集人数 : 1名
雇用形態 : フルタイム、正社員
勤務時間 : 週30時間
時給 : $22.00/時間
手当 : 健康保険給付
職務と責務:
• 犬の心身の健康に対する責任を負う;
• ドッグケアの様々な仕事(犬小屋の清掃、訓練、歩行、グルーミングや写真撮影など)を適切に従業員やボランティアに割り当てることで、スタッフ、犬の調教師やボランティアへの指示、監督と管理をする;
• 犬の新規登録と業務を記録する;
• 犬のトレーニング進行状態、社会化や、行動と健康状態を定期的に経営者に報告する;
• 犬の飼い主に話を伺い、ワクチン接種の有無、健康状態やしつけ問題などの情報を広範囲にわたり記録する;
• 犬の訓練を評価し、Dog Taxi領域以外でも犬の散歩やしつけ等の準備が整えているかの判断を慎重的に下す;
• 新入スタッフやボランティアの雇用と教育をする;
• 経営者、従業員、ボランティア間のコミュニケーションをサポートする;
• Zoho顧客関係管理ソフト(CRM)を使いこなし、CRMを既存のデータベースへ組み入れる;
• CRMの働きの維持と更新をする;
• 英語または日本を話すお客様からの質問や苦情に正しく返答し、解決策を提供することで問題を解決する;
• 業務記録のため、すべてのデータの収集と管理をし、基準と手順を設ける;
• Dog Taxiの顧客対応と犬のサービスへの高いクオリティを保つために、基準と指針の設立、実行と維持をもって、経営者のサポートする;
• 広告戦略のためのソーシャルメディア企画と管理をする

学歴
• 高校卒業必須
*カレッジを卒業している方は優先考慮されます

雇用基準
• 6ヶ月以上の実質的な管理者としての犬と人と関わる仕事経験を持つ;
• CRMシステムとセールスソフトウェアの知識と使用経験あり;
• 以下のコンピューティング•スキルに熟練する:Apple社コンピューター(Mac)、Microsoft Officeとソーシャルメディア(Facebookなど);
• 犬小屋やペットショップの清掃基準に精通している;
• 英語の読み書きに熟練している;
• 日本語の読み書きに熟練している;
• 効果的なタイム・マネジメント能力がある;
• 単独で作業し、さらに、チームの一員としても作業する能力を持つ;
• 対人関係を上手に築き上げる能力を持つ:コミュニケーション(筆記と口頭)と顧客接待;
• 組織力を持つ;
• 環境変化に対して速やかに適切な行動がとれ、幾つもの仕事を同時にこなすことができる;
• 多ヵ国語が話せる方は優先考慮されます

応募方法
• E-mailにてご連絡下さい: info@dogtaxi.org


仕事・求人@バンクーバートップ 新規投稿 jpcanada.com トップ
Supported by Spencer Network