jpcanada.comについて / 広告募集中 / jpcanada.com トップ

注意事項:当サイトのコンテンツをご利用いただく全ての方は、利用規約に同意したものとみなします。
このサイトの掲示板は情報交換やコミュニケーションが目的で設置されています。投稿内容の信憑性については、
各個人の責任においてご判断下さい。全ての投稿において、投稿者には法的な責任があることをご認識ください。
また、掲示板上で誹謗・中傷を受けた場合は、速やかにサイト管理者までご連絡をお願いいたします。→連絡先
仕事・求人@バンクーバー
カナダワーキングホリデーの仕事探し。カナダ永住者・移民の仕事探し。ワーホリ求人など。
「仕事・求人」掲示板では、トピックの本題から外れた投稿は、予告なく削除する場合があります。
Employment Agency・ビザコンサルタントからの投稿は、削除、もしくは掲載費を請求させて頂く場合があります。

新規投稿される方は、こちらへ(アイコンの説明もあります)
No.48897
Customer Service
by Eric from Vancouver 2013/07/16 23:42:30

I am looking for a person with excellent customer service skills and English/Japanese skills.
The person will be working to help our guest check in at our apartment rental. This is similar to a hotel rental where guest stay 4-6 nights and check out.

This is a part time role and schedule provided in advance.

Duties include -

1. Coordinating with guest by email and PHONE (Phone skills are very important)
2. Checking them in to apartment - give them tour of apartment, show them where all facilities are, how to use washer, how to check out. Give them information about local area,( restaurant, shopping, etc..)
3. Coordinating with Cleaners. Making sure the cleaning company cleans the apartment after check out and before next check in.
4. Inspecting the property. Making sure everything works well.
5. coordinating with Guest before arrival. making sure you know their flight times, train times, etc.. so you can meet them at apartment to check in.
6. Answer calls about issues (i.e. hot water does not work, how to turn on TV, etc..)

The fee for this position is $12/hour. On average, there is check in every 3-6 days. Approx 5-8 hours per week. Most of the work can be done from home, except check in and property inspection.

You must have -

1. Good English and Japanese skills.
2. Be available to answer calls and emails
3. Have excellent telephone manners and people skills.
4. Be Reliable.











仕事・求人@バンクーバートップ 新規投稿 jpcanada.com トップ
Supported by Spencer Network