jpcanada.comについて / 広告募集中 / jpcanada.com トップ

注意事項:当サイトのコンテンツをご利用いただく全ての方は、利用規約に同意したものとみなします。
このサイトの掲示板は情報交換やコミュニケーションが目的で設置されています。投稿内容の信憑性については、
各個人の責任においてご判断下さい。全ての投稿において、投稿者には法的な責任があることをご認識ください。
また、掲示板上で誹謗・中傷を受けた場合は、速やかにサイト管理者までご連絡をお願いいたします。→連絡先
英語を話したい
多かれ少なかれ、みなさん英語の習得には苦労しているはず!
ここで英語の知識を共有して、英語のスキルアップをしましょう!
新規投稿される方は、こちらへ(アイコンの説明もあります)
No.10623
$8 an hour!!!
by GK from バンクーバー 2014/01/08 21:03:36

Experienced Native Speaking Canadian English Instructor!!! Now accepting new applications for 2014 in Vancouver!!! Casual, conversation classes are expected to begin February 1, 2014 and will be conducted downtown. Class location can be decided by students (ex: cafe, library, pub) and will be 1 hour in length. Maximum 4 students per session. FREE 30 MINUTE TRIAL CLASS OFFERED FOR ALL NEW STUDENTS!!! Each 1 hour conversation class afterwards - $8 an hour! It's a new year! Have FUN learning English in VANCOUVER with me!!!! :D

GK

2014年、新年の始まりと同時に新しい生徒を募集しています。
場所はダウンタウンのカフェや図書館、パブなど、その都度異なります。
料金は1時間8ドルで、初めての生徒は30分フリートライアルを受けることもできます。
ネイティヴカナディアンとカジュアルなレッスンで英語を学んでみませんか?

私は先生に代わって代理投稿させてもらっている日本人の生徒ですが、先生はいつも丁寧に優しく教えてくれる上、とてもユニークなカナディアンです。私は先生に出会ってから英語力の向上と同時に、楽しい思い出もたくさんでき、充実したカナダ生活を送ることができています。2014年、ぜひ一緒に楽しく英語を学びましょう!27歳 ナオキ

私はこちらに来て三ヶ月経ちますがずっと彼に教えてもらっています。英語の上達はもちろんですが、それ以上にいろんなとこに連れて行ってもらいました。ローカルの人しかいないパブやハイキング、クリスマスパーティーなどすべて英語環境でカナダライフを満喫出来ています。23歳 ユミ

【PR】語学学校・専門学校のトライアルをオンライン予約(日本語対応)

Res.1 by Eri from バンクーバー 2014/01/11 13:01:10

Hello GK!
I'm very excited.
Can you start before February 1?
Res.2 by GK from バンクーバー 2014/01/11 16:24:03

Hello Eri and thank you for your comment (and enthusiasm!:). This is a very important part of learning any language, including English! I am on vacation right now Eri, but will be returning to Vancouver on Jan. 20. There is a definite possibility that we can start your lesson before Feb.1. Please send me your email address and I will contact you when I return. Looking forward to meeting you soon!

GK
英語を話したいトップ 新規投稿 jpcanada.com トップ
Supported by Spencer Network