No.41930
|
|
Amazonのフィートバックの仕方
by
無回答
from
無回答 2023/06/15 13:55:24
Amazonで購入した製品の箱が開封されて、しかもつぶれていたので、フィードバックに書いたのですが、製品自体のコメントでないと言う理由で却下されました。それは理解できるのですが、回答にデリバリーやパッケージのフィードバックとしてコメントを入れてほしいので、以下の方法でやり直してください、という旨のメールが来ました。
しかし、その中にあるwww.amazon.ca/packagingに行くと、どうやったらパッケージに関するフィードバックができるか、のページに行くだけで、実際にフィードバックできるページには行きません。自分のアカウントの中でどこかフィードバックできるか探しましたが、見当たりません。
どなたかパッケージに関するフィードバックの仕方をご存じのかたいらっしゃいますか?
Amazonではパッケージに関するフィードバックをよく見るので、方法はあるはずなんですが、www.amazon.ca/packagingのリンクが使えないので次のステップReview the list of shipments for orders placed within the past 60 daysができません。
Enter Your Packaging Feedback
The Packaging Feedback Program is designed so you can tell us if your items arrived in good condition and in appropriate-sized packaging. Your input will be used to improve product and Amazon packaging.
In order to keep feedback data current, feedback is limited to shipments you received in the past 60 days. Shipments for orders placed within the past 60 days and shipped by Amazon.ca will appear on the Packaging feedback page. Gifts, pre-orders and non-physical items (such as downloads/digital content) are not eligible for packaging feedback.
To submit your packaging feedback:
Go to www.amazon.ca/packaging
Review the list of shipments for orders placed within the past 60 days.
Select Leave packaging feedback next to the shipment.
Fill out ratings and answers to questions. You'll also have the option to upload a photo of your shipment.
Select Done.
|